Publicat de: Alex | Mai 28, 2008

Uraaaa!!!!!!!! am absolvit!!!!!!!

Ce emoţii! Cîtă presiune pe noi… si acum gata, putem respira usuraţi! A fost într-adevăr dificil, mai ales pe ultima sută de metri.  Poate din cauză că a doua jumătate a anului a fost prea aglomerată ca să ne permită să lucrăm în voie asupra licenţei. Cîte patru perechi zilnic, a urmat apoi sesiunea, apoi examenele de licenţă (tocmai 5 la număr, în două rate) si in final, pe 27 si 28 mai,  susţinerea tezelor.

Au fost lucrări puternice. Nicolae Lisnic a scos in evidenta, prin lucrarea sa, dedicată situaţiei Bisericii in timpul păstoririi ei de către Gurie Grosu, personalitatea sa, dragostea sa faţă de cei pe care îi avea în grija sa ca arhipăstor si aportul său pentru tot ceea ce a însemnat spiritualitate creştină şi cultura românească. Un alt bun prieten a abordat situatia bisericii din Basarabia intre anii 40-41. Eu am venit cu o catalogare a informaţiilor despre mănăstirile din Basarabia publicate în periodice.

Au fost si teme mai interesante, care au abordat subiecte la ordinea de zi- fenomenul internetului(Vasile Eşanu ), depresia (Vladimir Balan)- abordate din perspectivă teologică. Păcat că nu au reuşit să obţină calificativele la care se aşteptau, oricum viaţa merge înainte si vor avea prilejul să se afirme.

În rest a fost bine! Imediat după susţinere, am sărbătorit evenimentul. Am avut ce serba. Au fost ani frumosi. Poate mai tîrziu vom conştientiza tot farmecul acestor ani! Căci pe lîngă restanţe, probleme, alergături… am cîştigat, în primul rînd  buni prieteni, prieteni care au sărit la nevoie, pentru care am pus si noi umărul cănd s-a cerut si alături de care ne-am simţit bine. Mai mult decît cunoştinţele acumulate ne-am format ca personalităţi, am învăţat să fim în primul rînd Oameni, să avem încredere în Dumnezeu, să  preţuim prietenia, să fim mai optimişti şi mai deschişi comunicării.

La acest început de cale doresc tuturor colegilor drum bun în viaţă, să-I aibă Dumnezeu în paza Sa, multe acţiuni frumoase si fapte demne de urmat, tote izvorîte din inimă!

Responses

  1. Felicitări Alexandru! Mă bucur mult pentru tine! Fie ca bunul Dumnezeu să-ţi dea putere pentru a realiza visele tale!

  2. Multumesc din suflet! Mari succese si tie!

  3. Hristos s-a inaltat! Anii de studentie sunt ,poate chiar, cei mai frumosi! Sa nu va uitati colegii de care ati fost alaturi atitia ani. Ei ramin a fi prieteni de-o viata, iar oamenii la care tii nu merita a fi dati la o parte.

  4. Felicitări! 😀


Lasă un răspuns

Categorii

